Wednesday 25 December 2013

Medan - Part 9

Part 9
Oooo panjang jgk citer aku ni. Macam karangan la pulok. Tak per la yerk asalkan aku bahagia okiesss..Korang layan jer lah kebahagiaan aku ni.....hehehehe

Sampai ler jgk kitorang kat Green Hotel. Kami rehat jap kat bilik .Pukul 8 mlm kitorang dinner kat hotel . Lauknya oklah jgk . Untuk pengetahuan korang masakan indon ni lebih manis berbanding dengan Kelate. Kat sini banyak lauk berunsur sayur-sayuran ,maklumlah kat sini lebih kurang Cameron Higland laaa.Kat sini pun nak kata sejuk tu tk ler sejuk sgt. Mungkin masa tu bukan musim sejuk agaknya.

Kat sini tak ada apa2 aktiviti pun. just rehatkan badan jer.

Posing sikit...




Tak lepas peluang ni .....depan kolammmm





Bergaya sikit

katakan ROMANTIK

Bilik ok ler








Ni ler Menunya berasaskan sayuran jer

Breafast kat Rest Green Garden



Lobby Green Garden Hotel

Ini kisah seram sikit. Jeng Jeng Jenggg....Sebelum kitorang keluar utk dinner , semua paip air dah di tutup. Hubby yg last tutup paip tu. Bila balik paip tu terbuka . Pada mulanya aku tegurlah hubbyku nape tak tutup paip sbb dia yg last guna. Dia cakap lupa. Bila tgh malam jadi sekali lagi . Sebenarnya aku tak tahu kejadian tu. Keesokkan hari bila dah checkout baru hubby cerita. Nasib baik dia tak cerita masa kat sana. Mmg hubby segaja tak bagitahu, takut kitorang tak boleh tidur. Mmg ada sesetengah blog ada cerita mengenai perkara ghaib kat hotel ni. Tapi atas nasiblah sebenarnya. Nasihat aku sebelum masuk bilik tu bacalah ayat2 suci sebagai pendinding ok.

Bila dah siap checkout kitorang bertolak ler ke balik ke Medan . Flight pkl 9.25mlm. Segaja aku ambil malam sebab tidaklah rushing sangatkan.

Tunggu next episod .......hehehe

No comments:

Post a Comment