Sunday 15 December 2013

Medan - Part 1

Alahai...baru sekarang ler ada masa utk sudahkan entry  tentang percutianku ke Medan .Hampir 7 bulan baru siap. Dah lama aku simpan kat draft. Tapi tak perlah asalkan siap, betul tak..Sebenornye aku ni bukan ler pandai sgt nak berceriter ni . Kadang2 tu melalut entoh kemana...Tapi apapun korang layan jerlah entry aku ni yerk.....Layannnnnn......

13.05.2013
      Apa yang ditunggu dah tiba . Segala persiapan dah dibuat seperti tiket flight, pasport,  tukaran wang asing dan agoda untuk hotel. Flight aku  KB ke LCCT pukul 9.55 mlm. Percutian kali ni bersama hubby ,adam (anak bungsu )dan anak sulungku kakak. Adam mmg takut naik flight ,menangis jgk sekejap bila  flight nak naik tapi aku cuba tarik perhatiannya dengan TAB murah ku , oklah kejap. Lebih kurang pkl 11 mlm mndarat ler kitorang kat LCCT. Fuhhh selamat.......


Posing masa nak naik flight ke LCCT

Adam tak sabar nak naik tuban dan adam takut naik flight

Mlm tu aku tidur kat rumah anak buahku. Esok pagi2 jam 4.30pg dah bangun utk ke LCCT. Flight pkl 7.25 pagi. eee excited nyerrr. Adam masa ni tgh mamai ler sbb pagi sgtkan.

Relax nampak Adam


Adam mula merengek sbb boring menunggu dan mungkin belum puas tidur. Maklumlah masa tidurnya terganggu. Bila nampak flight terus nak naik tak padan dengan takut semalam. Dia dah tak sabor naik flight. Jenuh ayahnya memujuk tapi tak jadi..Bertuah betul la anak ummi sorang ni...




Lebih kurang pkl 7.10 pg aku dah berada dlm pesawat. Masing2 excited ler. Siap posing kat dalam tu hehehe.Dalam perjlnan tu aku diberi beberapa borang utk diisi untuk diserahkan kat Imegresen kat sana. Belum habis isi borang flight dah mula mendarat kat Airport Polonio, Medan. . Cepatnya ...
Excited nok ke Medan

Mcm mana ok tak ....

terpaksa peluk bila flight berlepas sbb adam takut
Aku benar2 excited maklumlah inilah aku pertama aku menjejaki kaki di bumi  Medan. Dengan penuh semangat aku melangkah untuk menerokai Medan ...horreeeyyyy..oopppss. Terlebih pulak mak budak ni.hehehe. Kita sambung ekk....



No comments:

Post a Comment