Wednesday 4 December 2013

Hakim BerKhaTan

Tanggal 07.11.2013 , Hakim selamat berkhatan di Klinik swasta dgn bayaran RM80. Dah seminggu dia excited nak berkhatan . Aku pun hairan jgk. Biasanya budak2 nak berkhatan ni akan kecut perut tapi dia ok jer aku tengok, Tapi tk tau ler plk dlm fikiran dia tu.Lebih kurang kul 12 siaplah berkhatan.

Sampai rumah ok lagi. Bila dah masuk 2 jam mula ler nangis sbb sakit. Aku pun tak tahu wat apa cuma gosok2 tang perut jer la..Rupanya kuasa seorang ibu, walaupun gosok tempat lain pun meredakan kesakitan si anak.

Apa yang lucunya hakim ni, dia suka berkhatan sbb bila aku masak , aku masak khas utk nyer jer. Orang lain tak boleh makan masakan yg aku masak utk dio. Masakan yg paling dia suka ialah masak sup belut. Dia akan rasa gembira bila org lain nak makan sup dia, aku akan marah pada org itu. Lebih kurang ginilah, dia perlukan perhatianku sepenuhnya. Itu yg lebih tepat lagi..

Seminggu jgk ler aku masak sup utk dia, Dia betul2 happy sbb semua terhidang dihujung kaki, complete.


riak wajah sebelum dan selepas. Macam sama jer hehehehe

Lebih kurang 2 minggu berpantang. Pas tu aku blanja KFC . Mmg puas hati ler dia. Itupun tanyaku samada dio boleh makan ke tak.




Horeyyyy aku dah sembuh sepenuhnyaaaaa.....Sekarang aku bebas nak makan apa sajaaaa.yahooooo



hakim nok terbang laaaa boleh tak


Kita intai dulu apa yg aku nak makan ari ni .hehehehe


NOk tengok sapo hok baca blog ni hehehe

No comments:

Post a Comment