Wednesday 2 October 2013

Majlis RaYa KaT Ofiss....


Baru ada masa nk update blog ni. Bukannyer aper aku ni dari golongan orang2 yg bizi...kuikuikui...Ni adalah majlis raya aidilfitri lepas kat my ofiss. Meriah ler jgk. Banyak ler jgk menunya. Aku tidak lepaskan peluang tunjukkan bakat ku yang tak seberapa ni. Aku bawak Mee Kari. Kalau korang nak tahu , inilah pertama kali aku buat mee kari. Selalunya aku pandai makan jer hehehe

menu terbaik tapi tak ada alas meja la pulak.



Gambar bawah ni pulak , kueh raya dan kek di bawa oleh staff2 lain.


kueh mueh yang dibawa oleh staff


Aku malas ler nak cerita panjang2 nanti macam  cerpen pulak. Korang jgk yang tak sukakan.. So korang layan jer lah gambor2 yg aku berikan yerk.




Masing2 menunggu isyarat utk ke meja makan





Selamat Menjamu Selera


macam2 ada...tak tahu ler nak pilih yg mana satu




Ini apa dia pulak...boleh tengok ??? Akak yg baju biru tu jadi JAGA kut diorang makan banyak kut


 Kena bilang betul satay ni nanti diorang makan terlebih pulak



Sedapnyer...




sedang memilih menu



santai makan kat luar ofis



Kenangan Bersama semua Staff KB







No comments:

Post a Comment