Saturday 17 August 2013

Majlis Open House Kaum Kerabat....part 1

Raya ke 3 , Kak Ani buat open house. Aku ni biasalah tak lepaskan peluang bab2 makan ni hehehe..Aku ke sana agak lewat skit sbb melayan kerenah anak2 kat rumah. so aku pun malas nak tulis panjang2 kita layan jerlah gambar yg ciput ni...sekurang2nya aku update jgk blog aku ni hehehehe.

Suasana kat rumah Kak Ani


Sempat jgk aku berposing hehehe




Hubby pun banyak nyer make...
 Dah selesai rumoh Kak Ani , aku pegi pulop rumoh Wani anok sedaroku ler.



ni umoh Wani..mmg banyak ler menunya dah tak larat nok sumbat so tersadaiiii



Ini pulok umoh Halim...ni raya pertama


Posing umoh Halim...




bergambar kenangan bersama Kak Yah dan Halim...so sweettt




Apo lagi ...jom posinggggg






ni pulop gi beraya umoh Saidi ,abgku jgk kat Kg Tendong. Ni raya pertama
 


 Ini jerlah gambar yg aku sempat ambik...ciput jer..tapi tak perlah asalkan adaaa yer tak...kita jumpa jap lagi open house orang lain plk...Mana2 rumah yg tak sempat nak ambik gambar tu jgn kecil hati yer ,Insyaallah lain kali aku snap banyak2...

No comments:

Post a Comment